Categories
Terms and conditions of use
Προσωπικά Στοιχεία
Για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου συλλέγουμε από τους πελάτες μας τα αναγκαία στοιχεία για τη διενέργεια συναλλαγών.
Η επιχείρησή μας δίνει άμεση προτεραιότητα στην τήρηση του απορρήτου των προσωπικών σας στοιχείων ακολουθώντας τις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Διαφυλάσσουμε αυστηρά κάθε πληροφόρηση που μας παρέχετε. Οι ποιοτικές υπηρεσίες που παρέχουμε προϋποθέτουν τη χρήση των παρακάτω προσωπικών δεδομένων σας:
- Το ονοματεπώνυμό σας
- Την ηλικίας σας (προαιρετικά)
- Τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
- Το τηλέφωνό σας και
- Την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνσή σας (διεύθυνση, Τ.Κ., πόλη, νομός, χώρα),
Σε περίπτωση εταιρείας, όπου γίνεται έκδοση τιμολογίου, απαιτούνται επιπλέον τα παρακάτω στοιχεία:
- Τίτλος Εταιρείας,
- Δραστηριότητα Εταιρείας
- Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), και
- Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα χρειάζονται επίσης τα εξής:
- Ο τύπος της πιστωτικής κάρτας,
- Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας,
- Η ημερομηνία λήξης της, και
- Το όνομα του κατόχου.
Οποιαδήποτε στιγμή έχετε πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία μπορείτε και να τροποποιήσετε.
Στοιχεία Πιστωτικών Καρτών
Το Ηλεκτρονικό Κατάστημά μας παρέχει απόλυτη ασφάλεια στις συναλλαγές σας. Οι συναλλαγές σας με χρήση πιστωτική κάρτας υποβάλλονται σε διαδικασία κρυπτογράφησης. Το σύστημα καταγράφει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (αριθμός πιστωτικής, όνομα κατόχου, ημερομηνία λήξης) για όσο διάστημα διαρκεί η διαδικασία της συναλλαγής. Μετά το πέρας της συναλλαγής και την έγκριση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας διαγράφονται από το σύστημα – τα σχετικά δεδομένα δεν αποθηκεύονται πουθενά.
Τα δεδομένα που αφορούν στα στοιχεία πιστωτικών καρτών μεταφέρονται κρυπτογραφημένα. Η κρυπτογράφηση γίνεται μέσω του πρωτοκόλλου SSL που είναι το πιο διαδεδομένο παγκοσμίως.
Αποκάλυψη Προσωπικών Δεδομένων Πελατών σε Τρίτους
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεσμεύεται ότι δεν αποκαλύπτει, πωλεί, παραχωρεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά σας δεδομένα σε οποιοδήποτε εξωτερικό οργανισμό, εκτός αν έχει μεσολαβήσει προγενέστερη έγγραφη ενημέρωση από εσάς ή εσείς έχετε εξουσιοδοτήσει το κατάστημα μας για την παροχή επιπλέον πληροφοριών ή όταν αυτό απαιτείται από το νόμο ή από δικαστική απόφαση.
Διαφημιστικά Μηνύματα
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τρίτων εταιριών εκτός αν εσείς δεν έχετε αντίρρηση για την λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων. Οι εταιρείες αυτές δεν έχουν το δικαίωμα να διατηρούν τα προσωπικά σας δεδομένα εκτός αν εσείς εκφράσετε ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Αποδοχή Όρων Τήρησης Αρχείου Προσωπικών Δεδομένων
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί προστασίας του φυσικού προσώπου από την διαδικασία επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Πολιτική Τιμών
Οι τιμές των προϊόντων οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Βεβαίως, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του και δεν παίζει ρόλο αν μέχρι την ημερομηνία παράδοσης η τιμή έχει μεταβληθεί.
Πολιτική Επιστροφών
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, τον οποίο δεν είστε υποχρεωμένοι να μας γνωστοποιήσετε. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:
- Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
- Να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουνε όπως είναι οι οδηγίες χρήσης.
Η εταιρεία μας σας συνιστά να κάνετε έναν πρώτο έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κ.λπ.). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης.
Δήλωση Επιστροφής Εμπορεύματος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να μας αποστείλετε e-mail στο info@eclectic.gr.
Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής
Εφ' όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:
- Δημιουργία πιστωτικού υπολοίπου διάρκειας έως 6 μηνών από την ημερομηνία επιστροφής, για οποιαδήποτε νέα αγορά από το κατάστημά μας στο χρονικό διάστημα αυτό.
- Επιστροφή των χρημάτων σας - Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, είτε τέλος με αποστολή ταχυδρομικής επιταγής εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.
- Αποστολή νέου προϊόντος - Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο εμπόρευμα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Τρόπος Επιστροφής
Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημά μας.
Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών από την ημερ/νία επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).
Κόστος Επιστροφής
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:
- Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
- Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
- Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Όροι Σύμβασης
Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους συναλλαγών. Η εταιρεία μας έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας ακολουθεί πλήρως το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τα θέματα συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου όπως επίσης και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν. 2251/1994) ο οποίος ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.
Στοιχεία Χρήστη
Η φόρμα προσωπικών στοιχείων συμπληρώνεται από τους πελάτες όταν επιθυμούν να γίνουν μέλη ή όταν θέλουν να παραγγείλουν κάποιο προϊόν. Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη μέλη του καταστήματος δε χρειάζεται να συμπληρώσουν ξανά την φόρμα, απλά μπορούν να κάνουν κάποιες αλλαγές, άμα το επιθυμούν. Ορισμένα από τα πεδία της φόρμας είναι απαραίτητα να συμπληρωθούν για να γνωρίζουμε την ταυτότητα του πελάτη και να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. Τα υποχρεωτικά πεδία ξεχωρίζουνε από τα μη υποχρεωτικά από ένα αστεράκι και αφορούν τις παρακάτω πληροφορίες:
- Το Όνομα του πελάτη
- Το Επώνυμο του πελάτη
- Τη διεύθυνση email του πελάτη
- To Τηλέφωνο του πελάτη
- Τη Διεύθυνση κατοικίας του πελάτη
- Την Πόλη κατοικίας του πελάτη
- Τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη
- Και τη χώρα κατοικίας του πελάτη.
Το κατάστημα περιλαμβάνει και έναν πίνακα για τη συμπλήρωση των στοιχείων εταιριών οι οποίες μπορεί να επιθυμούν να γίνουν μέλη του καταστήματος. Η συμπλήρωση του πίνακα αυτού δεν είναι υποχρεωτική από όλους τους πελάτες. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν έναν επιπλέον πίνακα σε περίπτωση που επιθυμούν να παραγγείλουν ένα προϊόν του καταστήματος για λογαριασμό κάποιου άλλου ή να κάνουν ένα δώρο σε κάποιον γνωστό τους δίνοντας απλά τα στοιχεία του ώστε το προϊόν που παρήγγειλαν να αποσταλεί στον συγκεκριμένο άνθρωπο. Τελειώνοντας πρέπει να συμπληρωθεί οπωσδήποτε και ο μυστικός κωδικός πρόσβασης (Password) του πελάτη με τα οποία το σύστημα θα τον αναγνωρίζει κάθε φόρα που θα μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μετά την συμπλήρωση της συγκεκριμένης φόρμας τα στοιχεία είναι απόλυτα ασφαλή και δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν. Το ηλεκτρονικό μαγαζί θα αναγνωρίζει τον πελάτη βάσει της διεύθυνσης e-mail και του μυστικού κωδικού πρόσβασης (Password).
Κωδικός Πρόσβασης
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει την δυνατότητα στους πελάτες μέλη να αλλάξουν τον μυστικό κωδικό πρόσβασής τους (Password), αν βέβαια το επιθυμούν. Τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν αναλλοίωτα απλά το σύστημα θα αναγνωρίζει πλέον τον πελάτη με διαφορετικό μυστικό κωδικό πρόσβασής (Password).
Όταν ένας πελάτης - μέλος ξεχάσει τον μυστικό κωδικό πρόσβασής του (Password) μπορεί να ζητήσει υπενθύμιση. Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δώσει το email του με το οποίο έχει εγγραφεί στο σύστημα. Ο μυστικός κωδικός πρόσβασής (Password) θα του σταλεί ηλεκτρονικά στο e-mail του ώστε να μην είναι υποχρεωμένος να μπει στην διαδικασία να ξαναγίνει μέλος.
Καλάθι Αγορών
Το Καλάθι περιέχει όλα τα προϊόντα που θέλει να παραγγείλει ένας πελάτης, στις ποσότητες που επιθυμεί, ενώ ταυτόχρονα τον ενημερώνει για το ποσό χρέωσης της παραγγελίας.
Στο Καλάθι αγορών βρίσκονται όλα τα προϊόντα που επιθυμεί ένας πελάτης να παραγγείλει. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα σε αυτό, έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί, την έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο και την Τελική Τιμή, με βάση αυτήν την έκπτωση. Στο τέλος υπολογίζεται το Συνολικό Ποσό της παραγγελίας σας για όλα τα προϊόντα που είναι τοποθετημένα στο Καλάθι. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link). Επιστροφή ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του προϊόντος.
Παρατήρηση: Είναι προτιμότερο ο πελάτης να χρησιμοποιεί τους συνδέσμους (links) για την αποτελεσματικότερη πλοήγηση στο Web Site και όχι τα βοηθήματα πλοήγησης που διαθέτει ο Browser. Έχοντας επιλέξει να μεταφερθεί από το Καλάθι σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος, τα περιεχόμενα του Καλαθιού του δεν χάνονται. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να το τροποποιήσει ανάλογα με τις επιθυμίες του πριν προβεί στην παραγγελία των προϊόντων. Το Καλάθι είναι κάτι προσωπικό, που δημιουργείται και αλλάζει ανάλογα με την παραγγελία που θέλει να εκτελέσει ένας πελάτης. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
- Ανανέωση ποσότητας - Για κάθε ένα προϊόν του Καλαθιού ο πελάτης έχει την δυνατότητα να μεταβάλλει την ποσότητα που επιθυμεί να παραγγείλει, ανά πάσα στιγμή. Στην στήλη «Ποσότητα», δίπλα από το όνομα του προϊόντος μπορεί να πληκτρολογήσει τον αριθμό που αντιστοιχεί στην νέα ποσότητα που θέλει να παραγγείλει. Κατόπιν, για την ανανέωση αυτής της ποσότητας επιλέγει το σύνδεσμο (link) Ενημέρωση και αυτομάτως βλέπει την νέα εικόνα του Καλαθιού του. Επίσης, μπορεί να ανανεώσει τις ποσότητες πολλών προϊόντων που βρίσκονται στο Καλάθι και στο τέλος να κάνει την ενημέρωση. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει την ποσότητα του κάθε προϊόντος.
- Διαγραφή προϊόντος - Εάν ο πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από το Καλάθι και συνεπώς από την παραγγελία του, απλά επιλέγει το εικονίδιο Διαγραφή που βρίσκεται κάτω από την περιγραφή του κάθε προϊόντος. Αμέσως, έχει στην οθόνη του το Καλάθι, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.
- Άδειασμα - Για να αδειάσει το Καλάθι από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, ο πελάτης πρέπει να επιλέξει το σύνδεσμο (link) Άδειασμα.
- Παραγγελία - Όταν το Καλάθι περιέχει τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να παραγγείλει, στις ποσότητες που θέλει, μπορεί να προχωρήσει στην εκτέλεση της παραγγελίας του. Απλά επιλέγει το σύνδεσμο (link) Παραγγελία, και ακολουθεί τα απλά βήματα που περιγράφονται. Στο τέλος της παραπάνω διαδικασίας, ξεκινάει η διαδικασία παράδοσης της παραγγελίας.
Λίστα Επιλογών
Στη Λίστα Επιλογών ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Η Λίστα παραμένει αποθηκευμένη κάθε φορά που ο συγκεκριμένος πελάτης έρχεται στο κατάστημα και μόνο αυτός έχει πρόσβαση στην Λίστα του.
Μέσα στη Λίστα, ο πελάτης μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Όταν αποφασίσει να τα παραγγείλει, μεταφέρει τα προϊόντα στο καλάθι και προχωράει στην εκτέλεση της παραγγελίας. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα στην Λίστα, όπως και στο Καλάθι, ο πελάτης έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί και στην έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο. Ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) Επιστροφή ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μεταφερθεί από τη Λίστα σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος ή ακόμα και αν βγει από το κατάστημα, τα περιεχόμενα της Λίστας δεν χάνονται. Η Λίστα είναι κάτι προσωπικό, το οποίο δημιουργείται και αλλάζει. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
- Διαγραφή προϊόντος - Εάν ένας πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από τη Λίστα του, απλά επιλέγει το εικονίδιο Διαγραφή. Αμέσως, έχει στην οθόνη του τη Λίστα, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.
- Μεταφορά στο Καλάθι - Το κάθε προϊόν της Λίστας του πελάτη μπορεί να μεταφερθεί στο Καλάθι, για να εκτελεστεί κατόπιν η παραγγελία του. Επιλέγοντας το εικονίδιο Μεταφορά στο Καλάθι, η ποσότητα του συγκεκριμένου προϊόντος αφαιρείται από την Επιθυμητή Λίστα και προστίθεται στο Καλάθι.
- Άδειασμα - Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να αδειάσει την Επιθυμητή Λίστα από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) Άδειασμα.
Παρουσίαση Προϊόντος
Στην Παρουσίαση του προϊόντος μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το προϊόν. Επιλέγοντας την φωτογραφία του προϊόντος από την βιτρίνα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εμφανίζεται στην οθόνη μια λεπτομερής παρουσίαση του προϊόντος που περιλαμβάνει μια φωτογραφία του προϊόντος, μια περιγραφή του προϊόντος και τα βασικά χαρακτηριστικά του (όνομα προϊόντος, τιμή και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά).
Τρόπος Αποστολής
Στον Τρόπο Αποστολής επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα σας αποσταλεί η παραγγελία που έχετε πραγματοποιήσει. Η παραλαβή μπορεί να γίνει στο κατάστημά μας.
Τρόπος Πληρωμής
Στον Τρόπο Πληρωμής επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα πληρώσετε την παραγγελία την οποία έχετε κάνει. Υπάρχουν οι εξής διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής
- Κατάθεση σε Τράπεζα
- Paypal
Στην πληρωμή με Αντικαταβολή, το κόστος παραγγελίας σας επιβαρύνεται με την αναγραφόμενη τιμή. Στην πληρωμή μέσω paypal ολοκληρώνετε τη συναλλαγή σας μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού paypal.
Περιγραφή Παραγγελίας
Στην Εκτέλεση Παραγγελίας έχετε μια αναλυτική εικόνα για την παραγγελία που κάνετε. Μπορείτε να δείτε το κόστος αγοράς των προϊόντων, τα έξοδα αποστολής των προϊόντων, και τέλος το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας. Για να προχωρήσετε στην παραγγελία επιλέγετε το κουμπί "Συνέχεια".
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Στην Ολοκλήρωση Παραγγελίας μπορείτε να στείλετε κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν την παραγγελία σας ή κάποια σχόλια για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ιστορικό Παραγγελιών
Στο Ιστορικό Παραγγελίας μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει καθώς και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Όταν επιλέγετε τον σύνδεσμο (Link) Ιστορικό εμφανίζεται μια λίστα που περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει. Η λίστα αυτή περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες: την Κατάσταση της Παραγγελίας, την Ημερομηνία της Παραγγελίας, τον Τρόπο Παράδοσης, τον Τρόπο Πληρωμής και την Τελική Τιμή της παραγγελίας.
Επικοινωνία
Μέσα από την φόρμα επικοινωνίας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην φόρμα επικοινωνίας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία σας καθώς και το αίτημα που έχετε προς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει η φόρμα επικοινωνίας είναι τα εξής: Το Όνομά σας, το Επίθετό σας, η Ταχυδρομική Διεύθυνση, το Τηλέφωνό σας, το Fax σας και το e-mail σας.
Προσωπικά Στοιχεία
Για την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου συλλέγουμε από τους πελάτες μας τα αναγκαία στοιχεία για τη διενέργεια συναλλαγών.
Η επιχείρησή μας δίνει άμεση προτεραιότητα στην τήρηση του απορρήτου των προσωπικών σας στοιχείων ακολουθώντας τις αρχές προστασίας προσωπικών δεδομένων. Διαφυλάσσουμε αυστηρά κάθε πληροφόρηση που μας παρέχετε. Οι ποιοτικές υπηρεσίες που παρέχουμε προϋποθέτουν τη χρήση των παρακάτω προσωπικών δεδομένων σας:
-
Το ονοματεπώνυμό σας
-
Την ηλικίας σας (προαιρετικά)
-
Τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
-
Το τηλέφωνό σας και
-
Την πλήρη ταχυδρομική διεύθυνσή σας (διεύθυνση, Τ.Κ., πόλη, νομός, χώρα),
Σε περίπτωση εταιρείας, όπου γίνεται έκδοση τιμολογίου, απαιτούνται επιπλέον τα παρακάτω στοιχεία:
-
Τίτλος Εταιρείας,
-
Δραστηριότητα Εταιρείας
-
Αριθμός Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), και
-
Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.).
Σε περίπτωση αγοράς με πιστωτική κάρτα χρειάζονται επίσης τα εξής:
-
Ο τύπος της πιστωτικής κάρτας,
-
Ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας,
-
Η ημερομηνία λήξης της, και
-
Το όνομα του κατόχου.
Οποιαδήποτε στιγμή έχετε πρόσβαση στα προσωπικά σας στοιχεία τα οποία μπορείτε και να τροποποιήσετε.
Στοιχεία Πιστωτικών Καρτών
Το Ηλεκτρονικό Κατάστημά μας παρέχει απόλυτη ασφάλεια στις συναλλαγές σας. Οι συναλλαγές σας με χρήση πιστωτική κάρτας υποβάλλονται σε διαδικασία κρυπτογράφησης. Το σύστημα καταγράφει τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας (αριθμός πιστωτικής, όνομα κατόχου, ημερομηνία λήξης) για όσο διάστημα διαρκεί η διαδικασία της συναλλαγής. Μετά το πέρας της συναλλαγής και την έγκριση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας διαγράφονται από το σύστημα – τα σχετικά δεδομένα δεν αποθηκεύονται πουθενά.
Τα δεδομένα που αφορούν στα στοιχεία πιστωτικών καρτών μεταφέρονται κρυπτογραφημένα. Η κρυπτογράφηση γίνεται μέσω του πρωτοκόλλου SSL που είναι το πιο διαδεδομένο παγκοσμίως.
Αποκάλυψη Προσωπικών Δεδομένων Πελατών σε Τρίτους
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεσμεύεται ότι δεν αποκαλύπτει, πωλεί, παραχωρεί ή ανταλλάσσει τα προσωπικά σας δεδομένα σε οποιοδήποτε εξωτερικό οργανισμό, εκτός αν έχει μεσολαβήσει προγενέστερη έγγραφη ενημέρωση από εσάς ή εσείς έχετε εξουσιοδοτήσει το κατάστημα μας για την παροχή επιπλέον πληροφοριών ή όταν αυτό απαιτείται από το νόμο ή από δικαστική απόφαση.
Διαφημιστικά Μηνύματα
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας δεν χρησιμοποιεί ποτέ τα προσωπικά σας δεδομένα για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών τρίτων εταιριών εκτός αν εσείς δεν έχετε αντίρρηση για την λήψη διαφημιστικών μηνυμάτων. Οι εταιρείες αυτές δεν έχουν το δικαίωμα να διατηρούν τα προσωπικά σας δεδομένα εκτός αν εσείς εκφράσετε ενδιαφέρον για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Αποδοχή Όρων Τήρησης Αρχείου Προσωπικών Δεδομένων
Σύμφωνα με τις διατάξεις του Νόμου περί προστασίας του φυσικού προσώπου από την διαδικασία επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων, έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων.
Αποστολή Παραγγελίας
Αποστολές εντός Ελλάδος
Η παραγγελία σας αποστέλλεται μέσω της μεταφορικής εταιρίας με την οποία συνεργαζόμαστε.
O πελάτης δεν επιβαρύνεται με κόστος αποστολής, παρά μόνο με κόστος αντικαταβολής που είναι 3,5€ αν το επιλέξει.
Χρόνος παράδοσης παραγγελίας
Οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσα από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας αποστέλλονται μέσω της μεταφορικής εταιρίας με την οποία συνεργαζόμαστε, στον τόπο τον οποίο που μας έχετε υποδείξει και μέσα σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών για όλες τις κατηγορίες. Οι παραδόσεις από την μεταφορική εταιρία γίνονται καθημερινά εκτός της Σαββάτου και Κυριακής.
Ανωτέρα Βία
Αν σε οποιαδήποτε περίπτωση για λόγους ανωτέρας βίας (όπως κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες) δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση παράδοσης της παραγγελίας σας εντός του προκαθορισμένου χρονικού διαστήματος, για το οποίο έχουμε δεσμευτεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και να μας πείτε αν τελικά επιθυμείτε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
Περιορισμός Ευθυνών
Η εταιρεία μας δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη για πιθανές ζημιές οι οποίες μπορεί να προκύψουν σε πελάτες από την μη εκτέλεση κάποιας παραγγελίας. Επιπλέον το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιφυλάσσεται σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των παραγγελιών στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή όταν τα εμπορεύματα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα από τον αντίστοιχο προμηθευτή. Σε αυτές τις περιπτώσεις το ηλεκτρονικό κατάστημά μας φροντίζει για την ενημέρωση σας.
Πολιτική Τιμών
Οι τιμές των προϊόντων οι οποίες αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας είναι οι τελικές (συμπεριλαμβάνεται και ο Φ.Π.Α), καθορίζονται από την εταιρία μας και είναι ανταγωνιστικές των τιμών της αγοράς. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει το δικαίωμα αλλαγής των τιμών χωρίς ειδοποίηση. Βεβαίως, ο πελάτης καταβάλλει το ποσό το οποίο αναγράφεται στην παραγγελία του και δεν παίζει ρόλο αν μέχρι την ημερομηνία παράδοσης η τιμή έχει μεταβληθεί.
Πολιτική Επιστροφών
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας, σας δίνει την δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, τον οποίο δεν είστε υποχρεωμένοι να μας γνωστοποιήσετε. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει:
-
Το εμπόρευμα να είναι στην κατάσταση στην οποία το παραλάβατε. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί.
-
Να επιστραφούν και όλα τα έντυπα που το συνοδεύουνε όπως είναι οι οδηγίες χρήσης.
Η εταιρεία μας σας συνιστά να κάνετε έναν πρώτο έλεγχο κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έτσι ώστε να βεβαιωθείτε ότι το δέμα σας δεν έχει κάποια εμφανή ελαττώματα (π.χ. δεν είναι σπασμένο, είναι το σωστό προϊόν κ.λπ.). Ο έλεγχος αυτός δεν είναι υποχρεωτικός και η μη διενέργεια του δεν περιορίζει τα δικαιώματα σας. Για την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σας είναι προτιμότερο να αποστέλλετε μαζί με το εμπόρευμα το οποίο επιστρέφετε και τα δελτία παραλαβής και λιανικής πώλησης.
Δήλωση Επιστροφής Εμπορεύματος
Σε περίπτωση που επιθυμείτε την επιστροφή του εμπορεύματος που παραγγείλατε θα πρέπει να μας αποστείλετε e-mail στο info@eclectic.gr.
Τρόποι Διακανονισμού Επιστροφής
Εφ' όσον αποφασίσετε να επιστρέψετε το εμπόρευμα το οποίο αγοράσατε μπορείτε να επιλέξετε τον τρόπο διακανονισμού της επιστροφής. Οι δυνατότητες που σας δίνονται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι οι εξής:
-
Δημιουργία πιστωτικού υπολοίπου διάρκειας έως 6 μηνών από την ημερομηνία επιστροφής, για οποιαδήποτε νέα αγορά από το κατάστημά μας στο χρονικό διάστημα αυτό.
-
Επιστροφή των χρημάτων σας - Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή των χρημάτων σας εξαρτάται από τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Έτσι το ποσό θα σας επιστραφεί είτε με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής σας κάρτας, είτε με την κατάθεση του ποσού στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε, είτε τέλος με αποστολή ταχυδρομικής επιταγής εφ' όσον είχατε πληρώσει με αντικαταβολή.
-
Αποστολή νέου προϊόντος - Το νέο αυτό προϊόν μπορεί να είναι το ίδιο ή παραπλήσιο με το προηγούμενο ή μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο εμπόρευμα από το ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Τρόπος Επιστροφής
Η επιστροφή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται μέσω της εταιρείας μεταφορών με την οποία συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημά μας.
Ολοκλήρωση Διαδικασίας Επιστροφής
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί μέσα σε χρονικό διάστημα τριάντα (30) ημερών από την ημερ/νία επιστροφής του εμπορεύματος. Αλλαγή σε αυτό το χρονικό περιθώριο είναι δυνατή μόνο κατόπιν συμφωνίας με εσάς και αφού έχετε επιλέξει κάποιον τρόπο διακανονισμού επιστροφής ο οποίος απαιτεί περισσότερο χρόνο (π.χ. επισκευή του εμπορεύματος).
Κόστος Επιστροφής
Το ηλεκτρονικό κατάστημά μας επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής του εμπορεύματος μόνο όταν:
-
Έχει παραδοθεί με καθυστέρηση (εξαιρούνται οι περιπτώσεις ανωτέρας βίας).
-
Έχει παραδοθεί με βλάβη ή είναι ελαττωματικό.
-
Δεν έχει τα χαρακτηριστικά τα οποία παρουσιάζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας.
Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση το κόστος της επιστροφής επιβαρύνει εσάς.
Όροι Σύμβασης
Η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να τροποποιεί τους όρους συναλλαγών. Η εταιρεία μας έχει την ευθύνη να ενημερώνει άμεσα το κείμενο το οποίο αναφέρεται στους όρους συναλλαγής όταν αποφασίζεται οποιαδήποτε αλλαγή σχετικά με τους όρους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας μας ακολουθεί πλήρως το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο για τα θέματα συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου όπως επίσης και το Νόμο περί προστασίας καταναλωτών (Ν. 2251/1994) ο οποίος ρυθμίζει θέματα πωλήσεων από απόσταση.
Στοιχεία Χρήστη
Η φόρμα προσωπικών στοιχείων συμπληρώνεται από τους πελάτες όταν επιθυμούν να γίνουν μέλη ή όταν θέλουν να παραγγείλουν κάποιο προϊόν. Οι πελάτες οι οποίοι είναι ήδη μέλη του καταστήματος δε χρειάζεται να συμπληρώσουν ξανά την φόρμα, απλά μπορούν να κάνουν κάποιες αλλαγές, άμα το επιθυμούν. Ορισμένα από τα πεδία της φόρμας είναι απαραίτητα να συμπληρωθούν για να γνωρίζουμε την ταυτότητα του πελάτη και να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί του. Τα υποχρεωτικά πεδία ξεχωρίζουνε από τα μη υποχρεωτικά από ένα αστεράκι και αφορούν τις παρακάτω πληροφορίες:
-
Το Όνομα του πελάτη
-
Το Επώνυμο του πελάτη
-
Τη διεύθυνση email του πελάτη
-
To Τηλέφωνο του πελάτη
-
Τη Διεύθυνση κατοικίας του πελάτη
-
Την Πόλη κατοικίας του πελάτη
-
Τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής του πελάτη
-
Και τη χώρα κατοικίας του πελάτη.
Το κατάστημα περιλαμβάνει και έναν πίνακα για τη συμπλήρωση των στοιχείων εταιριών οι οποίες μπορεί να επιθυμούν να γίνουν μέλη του καταστήματος. Η συμπλήρωση του πίνακα αυτού δεν είναι υποχρεωτική από όλους τους πελάτες. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν έναν επιπλέον πίνακα σε περίπτωση που επιθυμούν να παραγγείλουν ένα προϊόν του καταστήματος για λογαριασμό κάποιου άλλου ή να κάνουν ένα δώρο σε κάποιον γνωστό τους δίνοντας απλά τα στοιχεία του ώστε το προϊόν που παρήγγειλαν να αποσταλεί στον συγκεκριμένο άνθρωπο. Τελειώνοντας πρέπει να συμπληρωθεί οπωσδήποτε και ο μυστικός κωδικός πρόσβασης (Password) του πελάτη με τα οποία το σύστημα θα τον αναγνωρίζει κάθε φόρα που θα μπαίνει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Μετά την συμπλήρωση της συγκεκριμένης φόρμας τα στοιχεία είναι απόλυτα ασφαλή και δεν υπάρχει πιθανότητα να χαθούν. Το ηλεκτρονικό μαγαζί θα αναγνωρίζει τον πελάτη βάσει της διεύθυνσης e-mail και του μυστικού κωδικού πρόσβασης (Password).
Κωδικός Πρόσβασης
Το ηλεκτρονικό κατάστημα δίνει την δυνατότητα στους πελάτες μέλη να αλλάξουν τον μυστικό κωδικό πρόσβασής τους (Password), αν βέβαια το επιθυμούν. Τα προσωπικά στοιχεία θα παραμείνουν αναλλοίωτα απλά το σύστημα θα αναγνωρίζει πλέον τον πελάτη με διαφορετικό μυστικό κωδικό πρόσβασής (Password).
Όταν ένας πελάτης - μέλος ξεχάσει τον μυστικό κωδικό πρόσβασής του (Password) μπορεί να ζητήσει υπενθύμιση. Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να δώσει το email του με το οποίο έχει εγγραφεί στο σύστημα. Ο μυστικός κωδικός πρόσβασής (Password) θα του σταλεί ηλεκτρονικά στο e-mail του ώστε να μην είναι υποχρεωμένος να μπει στην διαδικασία να ξαναγίνει μέλος.
Καλάθι Αγορών
Το Καλάθι περιέχει όλα τα προϊόντα που θέλει να παραγγείλει ένας πελάτης, στις ποσότητες που επιθυμεί, ενώ ταυτόχρονα τον ενημερώνει για το ποσό χρέωσης της παραγγελίας.
Στο Καλάθι αγορών βρίσκονται όλα τα προϊόντα που επιθυμεί ένας πελάτης να παραγγείλει. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα σε αυτό, έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί, την έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο και την Τελική Τιμή, με βάση αυτήν την έκπτωση. Στο τέλος υπολογίζεται το Συνολικό Ποσό της παραγγελίας σας για όλα τα προϊόντα που είναι τοποθετημένα στο Καλάθι. Ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link). Επιστροφή ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του προϊόντος.
Παρατήρηση: Είναι προτιμότερο ο πελάτης να χρησιμοποιεί τους συνδέσμους (links) για την αποτελεσματικότερη πλοήγηση στο Web Site και όχι τα βοηθήματα πλοήγησης που διαθέτει ο Browser. Έχοντας επιλέξει να μεταφερθεί από το Καλάθι σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος, τα περιεχόμενα του Καλαθιού του δεν χάνονται. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να το τροποποιήσει ανάλογα με τις επιθυμίες του πριν προβεί στην παραγγελία των προϊόντων. Το Καλάθι είναι κάτι προσωπικό, που δημιουργείται και αλλάζει ανάλογα με την παραγγελία που θέλει να εκτελέσει ένας πελάτης. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
-
Ανανέωση ποσότητας - Για κάθε ένα προϊόν του Καλαθιού ο πελάτης έχει την δυνατότητα να μεταβάλλει την ποσότητα που επιθυμεί να παραγγείλει, ανά πάσα στιγμή. Στην στήλη «Ποσότητα», δίπλα από το όνομα του προϊόντος μπορεί να πληκτρολογήσει τον αριθμό που αντιστοιχεί στην νέα ποσότητα που θέλει να παραγγείλει. Κατόπιν, για την ανανέωση αυτής της ποσότητας επιλέγει το σύνδεσμο (link) Ενημέρωση και αυτομάτως βλέπει την νέα εικόνα του Καλαθιού του. Επίσης, μπορεί να ανανεώσει τις ποσότητες πολλών προϊόντων που βρίσκονται στο Καλάθι και στο τέλος να κάνει την ενημέρωση. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να αυξήσει ή να μειώσει την ποσότητα του κάθε προϊόντος.
-
Διαγραφή προϊόντος - Εάν ο πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από το Καλάθι και συνεπώς από την παραγγελία του, απλά επιλέγει το εικονίδιο Διαγραφή που βρίσκεται κάτω από την περιγραφή του κάθε προϊόντος. Αμέσως, έχει στην οθόνη του το Καλάθι, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.
-
Άδειασμα - Για να αδειάσει το Καλάθι από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, ο πελάτης πρέπει να επιλέξει το σύνδεσμο (link) Άδειασμα.
-
Παραγγελία - Όταν το Καλάθι περιέχει τα προϊόντα που ο πελάτης επιθυμεί να παραγγείλει, στις ποσότητες που θέλει, μπορεί να προχωρήσει στην εκτέλεση της παραγγελίας του. Απλά επιλέγει το σύνδεσμο (link) Παραγγελία, και ακολουθεί τα απλά βήματα που περιγράφονται. Στο τέλος της παραπάνω διαδικασίας, ξεκινάει η διαδικασία παράδοσης της παραγγελίας.
Λίστα Επιλογών
Στη Λίστα Επιλογών ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Η Λίστα παραμένει αποθηκευμένη κάθε φορά που ο συγκεκριμένος πελάτης έρχεται στο κατάστημα και μόνο αυτός έχει πρόσβαση στην Λίστα του.
Μέσα στη Λίστα, ο πελάτης μπορεί να αποθηκεύει όλα τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Όταν αποφασίσει να τα παραγγείλει, μεταφέρει τα προϊόντα στο καλάθι και προχωράει στην εκτέλεση της παραγγελίας. Τοποθετώντας ένα προϊόν μέσα στην Λίστα, όπως και στο Καλάθι, ο πελάτης έχει μια συνοπτική εικόνα του προϊόντος, στην ποσότητα που επιθυμεί και στην έκπτωση που μπορεί να υπάρχει σε κάθε τεμάχιο. Ο πελάτης του καταστήματος μπορεί να επιστρέψει στην προηγούμενη σελίδα, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) Επιστροφή ή να δει αναλυτικά την παρουσίαση του κάθε προϊόντος, επιλέγοντας το όνομα του. Σε περίπτωση που ο πελάτης επιλέξει να μεταφερθεί από τη Λίστα σε κάποιο άλλο σημείο του καταστήματος ή ακόμα και αν βγει από το κατάστημα, τα περιεχόμενα της Λίστας δεν χάνονται. Η Λίστα είναι κάτι προσωπικό, το οποίο δημιουργείται και αλλάζει. Συγκεκριμένα υπάρχουν οι εξής δυνατότητες:
-
Διαγραφή προϊόντος - Εάν ένας πελάτης επιθυμεί να διαγράψει ένα προϊόν από τη Λίστα του, απλά επιλέγει το εικονίδιο Διαγραφή. Αμέσως, έχει στην οθόνη του τη Λίστα, χωρίς να περιέχει το συγκεκριμένο προϊόν.
-
Μεταφορά στο Καλάθι - Το κάθε προϊόν της Λίστας του πελάτη μπορεί να μεταφερθεί στο Καλάθι, για να εκτελεστεί κατόπιν η παραγγελία του. Επιλέγοντας το εικονίδιο Μεταφορά στο Καλάθι, η ποσότητα του συγκεκριμένου προϊόντος αφαιρείται από την Επιθυμητή Λίστα και προστίθεται στο Καλάθι.
-
Άδειασμα - Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να αδειάσει την Επιθυμητή Λίστα από όλα τα προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί σε αυτό, ανεξάρτητα από τον αριθμό τους, επιλέγοντας το σύνδεσμο (link) Άδειασμα.
Παρουσίαση Προϊόντος
Στην Παρουσίαση του προϊόντος μπορείτε να δείτε αναλυτικές πληροφορίες για το προϊόν. Επιλέγοντας την φωτογραφία του προϊόντος από την βιτρίνα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, εμφανίζεται στην οθόνη μια λεπτομερής παρουσίαση του προϊόντος που περιλαμβάνει μια φωτογραφία του προϊόντος, μια περιγραφή του προϊόντος και τα βασικά χαρακτηριστικά του (όνομα προϊόντος, τιμή και διάφορα άλλα χαρακτηριστικά).
Τρόπος Αποστολής
Στον Τρόπο Αποστολής επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα σας αποσταλεί η παραγγελία που έχετε πραγματοποιήσει. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε αποστολή μέσω μεταφορικής εταιρείας (Courier) που συνεργαζόμαστε και αντικαταβολής.
Τρόπος Πληρωμής
Στον Τρόπο Πληρωμής επιλέγετε τον τρόπο με τον οποίο θα πληρώσετε την παραγγελία την οποία έχετε κάνει. Υπάρχουν οι εξής διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής
-
Αντικαταβολή
-
Paypal
Στην πληρωμή με Αντικαταβολή, το κόστος παραγγελίας σας επιβαρύνεται με την αναγραφόμενη τιμή. Στην πληρωμή μέσω paypal ολοκληρώνετε τη συναλλαγή σας μέσω του ηλεκτρονικού σας λογαριασμού paypal.
Περιγραφή Παραγγελίας
Στην Εκτέλεση Παραγγελίας έχετε μια αναλυτική εικόνα για την παραγγελία που κάνετε. Μπορείτε να δείτε το κόστος αγοράς των προϊόντων, τα έξοδα αποστολής των προϊόντων, και τέλος το συνολικό κόστος της παραγγελίας σας. Για να προχωρήσετε στην παραγγελία επιλέγετε το κουμπί "Συνέχεια".
Ολοκλήρωση Παραγγελίας
Στην Ολοκλήρωση Παραγγελίας μπορείτε να στείλετε κάποιες παρατηρήσεις που αφορούν την παραγγελία σας ή κάποια σχόλια για το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Ιστορικό Παραγγελιών
Στο Ιστορικό Παραγγελίας μπορείτε να δείτε όλες τις παραγγελίες που έχετε πραγματοποιήσει καθώς και την κατάσταση στην οποία βρίσκονται. Όταν επιλέγετε τον σύνδεσμο (Link) Ιστορικό εμφανίζεται μια λίστα που περιλαμβάνει όλες τις παραγγελίες που έχετε κάνει. Η λίστα αυτή περιλαμβάνει τις εξής πληροφορίες: την Κατάσταση της Παραγγελίας, την Ημερομηνία της Παραγγελίας, τον Τρόπο Παράδοσης, τον Τρόπο Πληρωμής και την Τελική Τιμή της παραγγελίας.
Επικοινωνία
Μέσα από την φόρμα επικοινωνίας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στην φόρμα επικοινωνίας θα πρέπει να δώσετε τα στοιχεία σας καθώς και το αίτημα που έχετε προς το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει η φόρμα επικοινωνίας είναι τα εξής: Το Όνομά σας, το Επίθετό σας, η Ταχυδρομική Διεύθυνση, το Τηλέφωνό σας, το Fax σας και το e-mail σας.